زندگی من منحرف🫥🫥p2 | 우울한 소녀 1402/08/02 | 15:08
زندگی من منحرف🫥🫥p2

گفت :با اجازه میرم سراغ کصت یهو دیدم شرتمو جر داد و شرت خودشو پرت کرد اونور

یهو دیدم دوتا شیشه مشروب دستشه

گفت:من ازت خوشم اومده دیگه مال خودمی

و یه شیشه مشروب داد دستم گفت همشو بخور منم که داغ بودم همشو سر کشیدم...

خودش یه لیوان کوچیک بیشتر نخورد اون یکی شیشه رو داد به منو گفت:بیا اینم بخور من همینجوریشم مستم

منم از سر داغی اونم خوردم و در لحظه مست شدم

آدرین تا دید من مستم اون دوتا رو بیرون کرد

من فقط دیدم که آلیا داشت برای نینو ساک میزد که ادرین بهشون ضد حال زد

نینو به آدرین گفت:بازم میخوای همون کارو بکنی

آدرین سرش رو تکون داد

اون دوتا خودشون رو تر و تمیز کردن و رفتن

فقط منو و اون مونده بودیم

من حالا هیچی نمیفهمیدم

یهو آدرین کیرشو هل داد تو کصم و جیغم رفت هوا

و شروع کرد به تلمبه زدن که آبم در اومد 

گفت: خوبه میبینم که ارضا شدی و با شدت بیشتری کیرش رو هل داد توم و منم باز جیغ زدم

گفت: دیگه بستته

و پاهام رو گذاشت رو کمرش و شروع کرد به خودرن کصم منم آه و ناله ام در اومد

یهو از کصم یه گاز ریز گرف تا من تحریک بشم

وقتی کصم خیس شد من رو برد سمت در حموم که داخل اتاق بود و گفت:اینم آخرین مرحله و یه تیغ از جیبش درآورد من از حالت مستی دراومدم و دیدم میخواد رگ دستم رو بزنه 

گفت:یکم اذیتت میکنم بعد هم خلاص فقط زیاد آه ناله کن

منم چون میخواستم اذیتش کنم تا جایی که تونستم آه و ناله نکردم

اونم عصبانی شد و گفت:به حسابت میرسم

و یک چیز به سر انگشتش وصل کرد بعد یه تیغ هم روی اون و اونو کرد تو کصم داشت از کصم خون میومد و منم تحمل میکردم که دستشو برد داخل تر و تحملم تموم شد

و آه و ناله کردم اونم گفت:آفرین دختر خوب

و بعد کیرشو کرد تو کص زخمیم که اینقدر درد داشت که جیغ کشیدم

گفت:بر گرد

منم از سر ناچاری برگشتم

و اون کیرشو کرد تو کونم و تلمبه زد با هر تلمبه دل دردم بیشترم میشد

گفت:آخی داری حامله میشی

گفتم:برو گمشو آشغال

و با همون تیغی که کرد تو کصم شرع کرد به یادگاری نوشتن رو بدنم 

گفت:فحش نده چون تنبیه میشی

و یه چاقو برداشت و ....

بچه ها این پارت نو بره

هیچ جا همچین چیزی نمیتونین بخونین

و اینکه روش رمز نمیزارم چون خیلی خفنه و از این رمان فقط ۱ پارت بعد از این پارت مونده

قدرت گرفته از بلاگیکس ©
درباره وبلاگ

دوتا نویسنده میخوام🙁

یکی دختر یکی پسر✋️

دنبال‌شوندگان
نویسندگان
آمار بازدید
  • بازدیدکنندگان آنلاین : 3
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید گوگل امروز : 0
  • بازدیدکنندگان امروز : 17
  • بازدیدکنندگان دیروز : 10
  • بازدیدکنندگان هفتگی : 61
  • بازدیدکنندگان ماهانه : 56